ISO 9001
ISO 9001 is de meest bekende internationale norm voor kwaliteitsmanagement. Deze certificering is wereldwijd dé standaard voor kwaliteit. ISO 9001 certificering maakt aantoonbaar dat uw or...
Met kwaliteitsmanagement werk je constant en doelgericht aan kwaliteitsverbetering van je dienstverlening, producten en bedrijfsprocessen. Kwaliteitsmanagement is essentieel voor het realiseren van een beter imago, een effectievere dienstverlening of een hogere kwaliteit van de diensten of producten. Kwaliteitsmanagement strekt zich uit binnen alle onderdelen van een organisatie. Daarbij staat altijd de klant centraal.
Steeds meer opdrachtgevers stellen als eis dat een organisatie aantoonbaar bezig is met kwaliteitsmanagement. Om aan deze eis te voldoen is een kwaliteitsmanagementsysteem een onmisbaar hulpmiddel. Een kwaliteitsmanagementsysteem draagt bij aan het verkrijgen van beter inzicht in de organisatie, meer grip op de processen, het voldoen aan wet- en regelgeving en de klanttevredenheid. Daarnaast kan het kwaliteitsmanagementsysteem worden ingezet voor het beheersen van risico’s.
Waarom is kwaliteitsmanagement belangrijk? Kwaliteitsmanagement en de inzet van een kwaliteitsmanagementsysteem leveren de volgende voordelen op:
Meer weten over kwaliteitszorg? Neem contact met ons op en we adviseren je graag.
Wil jij meer informatie over bepaalde onderdelen van quality management? Bekijk dan één van de artikelen hieronder.
ISO 9001 is de meest bekende internationale norm voor kwaliteitsmanagement. Deze certificering is wereldwijd dé standaard voor kwaliteit. ISO 9001 certificering maakt aantoonbaar dat uw or...
Compliance speelt een steeds grotere rol bij bedrijven. Maar hoe zorg je er nu voor dat je voldoet aan de geldende wet- en regelgeving? Het naleven van wet- en regelgeving staat steeds vaker hoog op...
Onze QHSE consultants kunnen worden ingezet voor het (tijdelijk) onderhouden en beheren van uw integrale QHSE managementsysteem. Zo bent u volledig flexibel en kunt u op basis van uw behoefte gebruik...